sobota 21. července 2012

Hulmen 2012: radost závodit

Dnes přišel den vyzkoušet, jestli taškařice v Oseku byla jenom úletem zoufalce, co mu to nejede, nebo jestli v normálních disciplínách něco málo zůstalo.
Alda pózuje, barvičky trošku nevyladěné, ale zase ta lýtka...
No a nebudu vás natahovat, užil jsem si parádní den se vším všudy. Počasí sice hrozilo deštěm a ráno bylo popršeno, nevyměkl jsem však a ráno vyrazil směr Holešov. Letos sám, protože na koupačku pro ženu a děti fakt nebylo. Dojel jsem mezi prvními, registrace tedy velmi rychlá a krásné startovní číslo 8. Byl jsem totiž zaregistrován mezi prvními, což v Hulíně platí, kdo dřív regne, ten dřív plave.
Plavání se totiž odehrává v bazéně a letos jsem poprvé zažil novinku, kdy 1. rozplavba začala spolu, ale další závodník šel do vody hned po doplavání prvního. V každé dráze tedy stále někdo plaval. Je to sice méně přehledné, ale zase se závod významně zrychlí, jelikož se nemusí čekat vždy na nejpomalejšího závodníka před začátkem další rozplavby.
Téčko taky s Duratecem a hubó od ucha k uchu :-)
Teď se ovšem ještě neplave, protože teprve tahám kolo z auta a potkávám zajímavou chásku. Aldamana, Baldu a světe div se, Téčka. No toho jsem viděl naposledy snad předloni právě v Hulíně, jestli vůbec, bývalí kolegové z TTS, jediný kolega ze Zapra Čufa, veselo bylo před startem. Nebudu vás natahovat, protože začátek závodu byl pro mne opravdu zážitkem. Ještě před tím ale společná fotečka mého kola (lighning strike má nového "hostitele") s mým bývalým kolem, na kterém Alda decentně přelepil logo "MartinH" :-)

Teď už ale opravdu do vody:-). Systém jsem popsal, díky nízkému startovnímu číslu jsem v 1. rozplavbě, z čehož mám radost (zbytečnou) kvůli možnosti kontaktu s dalšími plavci. Lup a jedem. Rozjíždím to zvolna, nemaje jistotu počasí, raději jsem v pátek ještě trénoval a to i bazéně, ruce tedy nejsou úplně v pohodě. Závodník s číslem 11 je jediný, který trochu plave, po druhé stovce ale buď on vadne, nebo já přidávám a dál už plavu špici a lezu z vody 1., považte, úplně první z vody a to jsem se moc nekousal! Záznam je zde, garmina trošku zblblo mé přepnutí aktivity až u kola, to je asi ten znak:-)
řízeček zvící hektaru, lahůdka!!!
A na kolo taky, přestože si obouvám ponožky:-). V čele jedu cca 3-4 kiláky, než mě sjedou dva bušáci ve stejných kombinézách, kteří vzorně spolupracují. Přidám se tedy k nim, byť vím, že jakmile se to zvedne, utrhnou mě. To se taky stalo kousek za Holešovem, kde se trasa poprvé malinko zvedla. Ne že by šlo o kopcovité kolo, nicméně převýšení 250m na 30km není úplná rovina. Po odjetí dvojice jsem až do cíle čekal, kdy se někdo přiřítí zezadu, což se k mému velkému překvapení nestalo. Jeli mi to ale, kromě kopců pochopitelně, velmi dobře. Většinou jsem valil kolem 40km/h a navzdory převážně sólo jízdě jsem ho dal podle ofiko časomíry za 51:47, což je jenom o 40s horší než Alda a dokonce o 15s lepší než Čufa, tož toho jsem překonal na kole snad poprvé v životě. Fakt skvělý zážitek, dlouho jsem tak dobře nejel. Záznam z kola z connectu.
Po kole, jak už to v triatlonu bývá, následuje běh. Chvíli jsem v depu zmatkoval a hledal bágl se zátěží, ale rychle toho nechal :-))) a vyrazil bez zátěže. Zodpovědně můžu tedy prohlásit, že bez 10kg krámu na hřbetě se běží fakt podstatně lépe. I přes to jsem měl z běhu vítr, protože skoro neběhám, byť teď pomalu zase začínám. Na moje poměry se mi běželo výborně, snažil jsem se o nějakou kadenci, na které teď trošku pracuju, průměrné tempo 5:08 je asi maximum mého možného. I s během tedy velká spokojenost, byť tam je největší rezerva Záznam zde. Tři minutky na běhu by nemusely být nereálné a v tomto případě by znamenaly posun skoro o 20 míst vzhůru. I tak považuji 51. flek ze 154 startujících za výsledek nad očekávání i bez ohledu na něj jsem si ale parádně zazávodil, viděl kamarády, jež jsem dlouho neměl to potěšení a vyhrál dokonce balíček s aloe vera v tombole. Finále grande ovšem byl tradiční hulmenský řízek, fakt měl snad hektar i tvar čtverce:-)), výšku na fotografii nezachycenou a to masíčko.... Jenom okurčičky na fotce chybí, protože jsem je zblajzl, než jsem si vzpomněl na fotku.
Jako výsledkový bonus se zpožděním zjišťuji, že v kategorii Veteráni 1 (považte!!!) jsem se startovním číslem 8 obsadil 8. místo :-).
Z Hulína jsem odjížděl skvěle naladěn. Závod na jedničku s hvězdičkou, pořadatelé všude, kde měli být, registrace odsýpala, organizačně náročné plavání taky a končilo výrazně dříve, než rozplavbové, nová trasa kola rovněž velmi příjemná, tož jsem si k tomu pustil svoji nejoblíbenější sambu a měl trochu problémy udržet vůz na silnici. Slow and slow, slow and slow, bouncing, bouncing :-))

P.S.: než napíšu, že do Hulína je třeba příští rok a ať si to nenecháte ujít, jeden tip na pozávodní kompenzaci. Jelikož jsem cca týden majitel chaty na pozemku osázeném okrasnými dřevinami, 2 roky ovšem neudržovanými a v době závodu tam manželka zbrusu novými nůžkami a kleštěmi dělala pořádek, na mne zbyl úklid. Pozemek je ve svahu a vede na něj 38 dosti vysokých schodů. Při likvidaci biologického odpadu jsem je absolvoval přesně 42x a tento článek píšu na notebooku položeném na stehnech konzistence žuly:-) Jak říkal Jára Cimrman, mistr slepých uliček, tudy ne přátelé, jenom blbec po závodě 3 hodiny lítá po schodech a tahá haldy pichlavého proutí :-))
Ježiš a málem bych zapomněl, příští rok dojeďte do Hulína, ten závod za to stojí a bude-li počasí jako dnes, lehce po mrakem ale bez deště, 21 C a nijak dramatický vítr, užijete si plavání v bazénu, skvěle zorganizovaný závod, dobrou trasu kola a ještě večer posedíte u pečeného prasátka, což já letos nedal, ale příští léto už bude chata zabydlená a vycházka prodloužená.
P.P.S.: a samozřejmě výsledky, ty jsou tady.

16 komentářů:

  1. :) vitej do klubu! Jjo, pilne pracovat po zavode dokazou jen ti spravni tvrdaci a otcove od rodin. Vem si jak te to zoceli do dalsich zavodu..:)
    Dostal jsi me s hlaskou, jak jsi v depu hledal bagl se zatezi..:)
    At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný závod. Téčka jsem potkal loni na Doksymanovi. On závodí tajně a nikdo nikdy neví, kde se objeví. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, no vidíš jak ti pouza prospěla, už máš opět chuť a radost závodit, velká gratulace. Tak ať ti zdraví vydrží,a už se těším na nějaký brzký ranní výběh. Samotnýho mě to fakt nebaví, tiše vzpomínám jaký to bylo, tak před 3-4 roky to ještě s Aldamanem, ale ten už je ted jiná kategorie:))))) Ale podle běhu co jsi teď běžel, tak budu mít problémy se držet i tebe. Pěknou dovolenou a drž se chlape.

    OdpovědětVymazat
  4. já tak ale Jirko normálně vůbec neběhám, tréninky o minutu pomalejší tempo. Kdybys někdy ráno plánoval běžet, rád se připojím. Tuž bika, třeba se taky někam odvážím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, tak to je jiná, já jsem na tom právě stejně. Za týden budu na dovolené, ale pak se určitě ozvu a kola se taky nebráním:))

      Vymazat
  5. To Advid:
    Na Doksymanovi ???
    Ale jinak to asi souhlasi. Taky casto nevim kde a jak jsem se to objevil ;-)
    Téčko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná to bylo předloni. Strašně to letí.:)
      A nebo to byl někdo úplně jiný. Jo už si vzpomínám. Byl to Dan Zoubek.:)

      Vymazat
  6. https://www.dropbox.com/s/ujpvo4zede0jstr/20120721_084226.jpg

    :)

    OdpovědětVymazat
  7. A ejhle už se začínají projevovat ty ujeté km.Pěkně jsi do toho bušil kolegáčku.Nezbývá mě nic jiného než se ti poklonit a poblahopřát.To kolo jsi zajel famozně.Tak jen doufám,že tě letos ještě nekde uvidíme abych ti to mohl třeba vrátit.Taková forma na kole,je teho třeba využít.rád tě uvidím na závodech (navrátilče).ještě jednou velká gratulace.čufa

    OdpovědětVymazat
  8. Je pravda, že tak spokojeného Ječmínka jsem dlouho po závodě neviděl :-)), ono také dlouho nikde nebyl a pauza mu vyloženě prospěla :-). Plavání, holt někdo je plavec od přírody a i kdyby neplaval pět let pořád mu to jde, mně stačí měsíc neplavat a už jsem to zapomněl. Kolo jsi zajel super, aby také ne s tím co máš najeto, ještě zapracovat na běhu a už nás začneš opět prohánět :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a k tomu ladění, jednak jsi neřekl, že budeš fotit, byla mi holt zima tak jse na sebe dal vše co jsem měl :-). Spíš byla velká škoda, že nepřijel vyhlášený stylista z Přerova, prý je na něho prezentace v 8:00 moc brzo, a nebo ještě doma uklízel :-))))

      Vymazat
  9. Oujééé, tady má někdo nakročeno k velkým výkonům. ;) To je taková krása, když z tebe srší to nadšení. Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  10. Heya terrific website! Does running a blog such
    as this take a lot of work? I have virtually no expertise in programming however
    I had been hoping to start my own blog in the near future.

    Anyway, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject nevertheless I simply needed to ask.
    Many thanks!
    My homepage :: chelsea transfer news neymar

    OdpovědětVymazat
  11. Whoa! This blog looks exactly like my old one!
    It's on a completely different subject but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!
    My web page : perfumes baratos

    OdpovědětVymazat
  12. This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me.

    Cheers!
    Visit my web site ... pizza games beaverton

    OdpovědětVymazat
  13. Ahaa, its nice conversation about this paragraph here
    at this webpage, I have read all that, so now me also commenting here.
    Also visit my web-site ... pizza games indianapolis

    OdpovědětVymazat