neděle 14. listopadu 2010

Teda to je víkend

Už druhý den při pohledu z okna přemýšlím, jestli se mi zbláznil kalendář nebo počasí. Protože by se ale současně rozbil kalendář v mobilu, notebooku, na googlu, v meteostanici i papírový, soudím, že vina je na počasí:-).
Už včera mi dopoledne na běhu byl vyloženě teploučko a to jsem měl krátké kalhoty, tílko a lehké triko s dlouhým rukávem. Protože je ovšem váha jaká je a četnost běžeckých tréninků v poslední době je 1x týdně, nebyl běžecký zážitek úplně dokonalý, prostě chce to se trochu rozběhat, ale to už bude podobně teplo asi až na jaře, než to stihnu:-).
Dneska jsem dostal dopoledne vycházku na kolo. Ještě tepleji než včera, oblečení stejné jako včera a pohoda. Navzdory větru jsem se prima projel, jenom škoda, že žádný bývalý kamarád už se mnou nechce jezdit, proti větru by se hodil.
Tento příspěvek je sice krátký a o dost o ničem, nicméně jeho účelem je posloužit jako záznam, že se 14.11. 2010 dalo jet venku na silničce v lehkém oblečení za slunného počasí. Nádhera a třeba už trochu zvládnu i trénovat, je načase ne?
No a teď šup rychle ještě ven vyvětrat trochu děti a psíka ;-)
P.S.: proti minulému týdnu jsem zdvojnásobil počet tréninkových jednotek, to jsou věci....
P.P.S: zdvojnásobil na celkem dvě :-D

5 komentářů:

  1. No jo kamarádi by s tebou jeli , ale v sobotu, v neděli dopoledne nemohli a stejně měli od trenéra volno.

    To budeš tréninkové dávky stupňovat.
    1 týden 1x
    2 týden 2x
    3 týden 3x
    ...

    OdpovědětVymazat
  2. jsem si nedělního volna všiml i u Pavla, typické pro lidi, co mají v týdnu hromadu času :-)

    OdpovědětVymazat
  3. JJ taky me to nedelni volno prekvapuje, nedele= hlavni treninkovy den pracujiciho :) IM

    OdpovědětVymazat
  4. když si vezmeš, kdo je trenér, tak se až tak divit nemůžeme :-))

    OdpovědětVymazat
  5. to Aldaman: to nevis ze Jecminek davky zdvojnasobuje??:-) to znamena, ze 3. tyden tam bude 4x ;-). Jo a co tyka nedelniho volna. U me to vse ridi trener jmenem pocasi :-D, takze tuto nedeli jsem neodolal:-)

    OdpovědětVymazat