středa 19. května 2010

Jak se běhá s Deep Purple? Paráda!

Podělanej den, to se tak někdy přihodí. Někdy se i přihodí, že mu podobné dny předcházejí. Do toho si přihoďte několikadenní stav ohrožení povodní v místě bydliště, z důvodu deště nemožnost dodržovat předepsaný tréninkový plán a všeobecný stav mysli na houby, protože furt prší, člověk je z toho ospalej a děcka nervní a celej týden nepoteče teplá voda a netopí se bo byla vyplavená teplárna. Dobrej úvod ne?
No ale pak člověk v podvečer přijede domů a v baráku nehorázná vůně, peče se ražničí, které děti moc bavilo napichovat, proto má každé z pečených cca půl kiláku délky. No lahůdka a navíc přestalo pršet. Sice fučí, je hnusně, mám plný břicho, ale stejnak vyběhnu. Aspoň na chvíli. Po rovině to sice nepůjde, protože všechny cesty po rovině jsou pod vodou, tak směrem na kopce Čekyně a tak.
Rozběh je hroznej, kuřecí je sice lehké, ale když ho máte na na jehle půl kiláku, tlačí stejně. Za chvíli to ale přejde, a než vyběhnu na Čekynák, je břicho ok a začíná mě to bavit. Seběh do Lhotky je lahůdka a do kopce ve Lhotce se přidá druhá:

Na tomhle songu celkem ulétávám. Kopec do Lhotky je docela prudký, ale jde to tak nějak samo. Těsně pod vrcholem se ovšem všechno ještě zlepší. Perfect Stranger totiž vystřídá ještě drsnější kus Gipsy Kiss u kterého si vždycky vzpomenu na kamaráda Mirka, podle kterého kdo neš...l cigánku není chlap:-).


Představte si polní asfaltku nevalné kvality, na hřebeni, mírně z kopce, výhled na Svatý Kopeček a toto ve sluchátkách. Euforie, běží to skoro samo, na mě dokonce docela svižně, neřeším vítr, mrholení, dokonce ani rozježděný hnůj, který se uživatelé "zelené nafty" ani neobtěžují z registrované cyklostezky uklidit. Jindy bych kvůli tomu nadával, dnes se mi to nevadí, dokonce se raduji z kaluží kousek dál, že si tam opláchnu podrážky:-).
Na konci polní cesty se dám vpravo na Penčice, tady se to trochu zvedne a spolu s tím pocítím mírné pnutí ve střevech. Hm, toto domů donést nezvládnu. Lezu do křoví a hele, nad kopcem létá helikoptéra, doufám, že to nejsou ekologičtí aktivisté hlídající čistotu hromady kravského hnoje. Snad mne nechytí:-) Jako na zavolanou přichází Wasted Sunsets


Sice mi nic nebylo, přesto se na cestu vracím výrazně osvěžen. Abych se trošku dostal do tempa, dávám si tento set ještě jednou. Tady musím konstatovat, že iPod nano je krám, kterej nemá jednoduše dostupnou funkci opakovat písničku, případně skupinu písniček. Opakovat umí buď vše, nebo jednu písničku a ještě se k tomu člověk promačkává asi 8-mi vrstvami menu. Nedostat ho zadarmo ....
Ale ani to mi dneska nevadí:-). Seběhnu si do Penčic a otáčím se zpět na Čekyň a domů. Pořád to jde hezky, dobře hrají a mě se běží opravdu dobře. Kdyby kvůli ničemu, tak kvůli tomu, aby člověk občas hezky proběhl, stojí za to trénovat. Bez toho se totiž do podobného stavu nedokážu dostat.
Do posledního kopce z Čekyně mi krásně sedne vypalovačka Hungry Daze:

Z kopce už to znova dokola nepouštím a při poslechu Purpendicular se vracím dlouhým seběhem domů. Fakt parádně jsem proběhl, ještě teď jsem tak plný endorfinů, že jsem musel vypotit tento zbytečný článek:-)

1 komentář:

  1. Článek odpovídá prožitku, dost dobrej. A ta hláška s cikánkou je super. To teda budu do smrti baba, to bych fakt nedal. Není nad to občas provětrat hlavu a utřídit myšlenky. V Mělicích jako když najdeš. Petrhal

    OdpovědětVymazat