pátek 2. listopadu 2007

Letos to asi bude s posilovnou pěkně na pytel...

Už několik let zpět začínám touto dobou chodit do posilovny. Protože mi to po večerech příjde s ohledem na pozdní návraty vhledem k rodině bezohledné, snažil jsem to odbýt přes polední pauzu. Letos se ale stala v tržní ekonomice věc běžná, pro mne však protivná. Fitness centrum Zeur pod zimákem v Olomouci, kam jsem chodíval, je od půlky října zavřené a buduje se tam spinning centrum. Nic dalšího rozumně blízko Olomouc nenabízí, takže nad seriózním posilováním se stahují černá mračna.
A to mám zas po létě ruce jako záchodový pavouk. Takže jsem dneska zkusil vytáhnout domácí činku a testl pár kliků s tristními výsledky. 7x15 kliků a třepou se mi ruce, 34kg těžká činka pro mladší žáky mi rovněž činí problémy jak při tlacích za hlavou, tak při bicepsovém zdvihu. Jenom břicho se zdá jakž takž v pořádku, ale tomu jsem se alespoň občas přes léto věnoval.
Uvidíme, uvidíme, jistě to půjde nahoru i když nevím, jak budu pro domácí cvičení hledat motivaci.
Ale třeba budu aspoň trochu plavat..... a taky nejspíš zase vytáhnu powerball. Jestli jo, tak sem o něm něco napíšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat